Informatie voor partners

Over de Podium Cadeaukaart
De Podium Cadeaukaart is het collectieve promotiemiddel ter bevordering van theater- en concertbezoek in Nederland. Jaarlijks worden zo’n 150.000 Podium Cadeaukaarten als betaalmiddel gebruikt.

De Podium Cadeaukaart is de opvolger van de Theater- en Concertbon. In 2010 werd de papieren bon vervangen door een plastic kaart. De nieuwe kaart heeft meer mogelijkheden, met voornaamste voordelen het online betaalgemak, ruimere distributiemogelijkheden en een variabel tegoed dat in delen kan worden besteed.

podium_stapel_rood_3

Facts & Figures

  • Verkooppunten: > 5.000
  • Acceptanten: > 280
  • Verkopende partners: theaters, Primera, Jumbo, COOP, Spar, Albert Heijn, ANWB, The Read Shop, Plantage Boekhandels, Poiesz, CIGO, VVV, Bruna, AKO, Libris, Formido en www.podiumcadeaukaart.nl
  • Aantal unieke bezoekers website 2016: 504.000

Verkoop en verzilvering

Ieder jaar verkopen Nederlandse podia meer tickets via de Podium Cadeaukaart. In deze tijd waarin de sector podiumkunsten het zwaar heeft is dit collectieve promotiemiddel extra belangrijk. De doelstelling van de Podium Cadeaukaart is tweeledig. Ten eerste het promoten van Nederlandse podiumkunsten en ten tweede het stimuleren van kaartverkoop. Wij maken mensen enthousiast en laten de variëteit van het aanbod zien. Klantenonderzoek wijst uit dat men dankzij de Podium Cadeaukaart aanmerkelijk vaker naar theater, concert of festival gaat dan men zonder de Podium Cadeaukaart zou doen.

Ga naar de consumentensite van de Podium Cadeaukaart voor meer informatie of bekijk de lijst van verkoop-en verzilverpunten.

Word ook verzilverpunt!
Lees hier meer over de mogelijkheden.

Onze retailpartners